چیـــــــرستان

اگر در باغ عشق آیی همه فراش دل یابی

چیـــــــرستان

اگر در باغ عشق آیی همه فراش دل یابی

چیـــــــرستان

نوشته هایم بی‌هدفند؛ که غایت والاترین‌ اهداف جز پوچی نیست.

بایگانی

عدل

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ب.ظ
هرجوری فکر می‌کنم نمی‌شه که یه پسربچه هفت-هشت ساله، تو چله ظهر، دم میدونا می‌شینه با این گرما و آدامس تعارف می‌کنه که یکی بخره یا نخره. هزارتا هم بفروشه، وضع خودش بهتر نمی‌شه و معلوم نیست به چه خونه و خانواده‌ای برمی‌گرده.
اون وقت من زیر باد ملایم، لم می‌دم رو تخت و از این می‌نالم که چرا دارن یه هفته دیرتر دارن برام موبایل می‌خرن.

کی تقسیم می‌کنه خوش‌بختی رو؟
۹۷/۰۴/۳۰
چیره

نظرات  (۲)

:(((
از این بدتراش هم هس
ما چن روز پیش تو یه تالار عروسی بودیم من حوصلم سر رفت داشتم تو محیط تالار دور میزدم دیدم یه دختر بچه خیلی کوچولو شاید همسن درخشان داشت با دستمال کف تالارو تو اشپزخونه رو تمیز میکرد و سه تا مرد حیوون که مسوول اشپزخانه بودن با بی رحمی تموم بهش فحش میدادن وهی از مسیری که دختره تمیز میکرد با کفشای لجنشون رد میشدن واون دختره هی تمیز میکرد وهی پست وحقیر میشد از نگاهش حقارت داد میزد بعد مادر دختره که پیشدخمت بود وقتی اومد داخل اشپزخونه بجای حمایت دخترش چنان دختره رو زد که حتی تو بااین هیکل دادت میرفت هوا....چرا بنظرت؟چون فقط یکم شاید بیشتر پول بگیره...حالاتو هی برو الواتی کن واقعا برات متاسفم
پاسخ:
اون وضعیتش بد بود ولی بخه منو چرا می‌گری؟ من Self aware  بودم و طبق "نادانی که بدونه نادانه، نادان نیست" من الآن بادرک حساب می‌شم. :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">